15 Kasım 2015 Pazar

İKİ TARAFLI KULLANILAN BOYUNLUK



Bu aralar kendimi kaptırdım projelerden birini bitirip diğerine başlıyorum :). Geçen hafta bitirdiğim şalın ardından bu hafta da yeni yayınlanan bir boyunluğu tamamladım.

Geçen hafta Moogly'nin sitesinde yayınlanan bir boyunluk epey paylaşım aldı. Çok boyunluk seven biri değilimdir ancak bunun iki taraflı kullanılabilirliği hoşuma gitti ve denemek istedim. Karşınızda  Moogly'den snow drops reversible cowl




Boyunluk iki parça halinde yapılıyor. 10'un katları ile başlangıç zincirini çekiyoruz, ardından ajurlu kısım için modeli kuruyorsunuz. Sayfada modelin şemasını bulabilirsiniz. Ben çok geniş omuzlu olmadığım için 130 ile başladım. İsteğe göre bu sayı artırılıp, azaltılabilir.




Ardından düz kısım örülüyor. Burada da hareket katmak için back loop hdc tekniği (arka ilmekten alarak trabzan yapma)  kullanılıyor.




En son sırada iki parça bir araya tersten birleştirilerek sık iğne ile birleştiriliyor. Sonuçta ortaya hoş bir boyunluk çıktı. İster ajurlu kısmını, ister düz kısmını kullanabilirsiniz. 


 



 

İsterseniz ajurlu kısmı açık renkte, düz kısmı daha koyu renkte de yapabilirsiniz. Şimdiden kolaylıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder